Po usunięciu interesu i tak codziennie pojawia się przypomnienie na skrzynce... Zgłaszam już to po raz kolejny, ponieważ jest to bardzo mylące dla wszystkich handlowców i pracowników. Praktycznie zadanie nie jest do zrealizowania, bo go nie ma w kalendarzu, ale ciągle przychodzą maile dotyczące tego interesu... BARDZO proszę o uaktualnienie tego!
Usunięty interes a powiadomienia mailowe błąd
anonim
2018-06-25 14:58
Odpowiedź główna
Dziękujemy za zgłoszenie, bardzo proszę o opisanie przypadku na office@jellycrm.com wraz z podaniem:
- loginu do konta JellyCRM, którego ten problem dotyczy,
- nazwy interesu,
takie zgłoszenie przekierujemy do naszego działu technicznego do analizy.
Komentarze
jellycrm
- loginu do konta JellyCRM, którego ten problem dotyczy,
- nazwy interesu,
takie zgłoszenie przekierujemy do naszego działu technicznego do analizy.
2018-06-29 14:40