0 głosów

Usunięty interes a powiadomienia mailowe błąd

Po usunięciu interesu i tak codziennie pojawia się przypomnienie na skrzynce... Zgłaszam już to po raz kolejny, ponieważ jest to bardzo mylące dla wszystkich handlowców i pracowników. Praktycznie zadanie nie jest do zrealizowania, bo go nie ma w kalendarzu, ale ciągle przychodzą maile dotyczące tego interesu... BARDZO proszę o uaktualnienie tego!

anonim 2018-06-25 14:58
Odpowiedź główna

Dziękujemy za zgłoszenie, bardzo proszę o opisanie przypadku na office@jellycrm.com wraz z podaniem:
- loginu do konta JellyCRM, którego ten problem dotyczy,
- nazwy interesu,

takie zgłoszenie przekierujemy do naszego działu technicznego do analizy.

Komentarze

jellycrm
jellycrm
Odpowiedź główna   Dziękujemy za zgłoszenie, bardzo proszę o opisanie przypadku na office@jellycrm.com wraz z podaniem:
- loginu do konta JellyCRM, którego ten problem dotyczy,
- nazwy interesu,

takie zgłoszenie przekierujemy do naszego działu technicznego do analizy.

2018-06-29 14:40


Dodaj komentarz