0 głosów

Pomysł sugestia

Przydało by się coś w rodzaju komentarza dla menedżera. Np. dziś nie dzwonię gdyż ... Chodzi o to, iż często taki menedżer przegląda coś mobilnie i dziwi się, iż pracownik nie dzwoni. I pracownik musi pisać do niego maile dlaczego. Np. na pierwszej karcie CRM pole w którym jest napisana intencja na dany dziś-dziś dzwonię to i tamto bo Aśka, Kaska nie może itp ..

anonim 2016-03-23 08:43
Odpowiedź główna

Dzień dobry,

Dziękujemy za zgłoszoną sugestię.

Odpowiedzią na potrzebę dotyczącą informacji zwrotnej do mendżera odnośnie wykonania lub też nie konkretnego zadania jest odpowiednie wykorzystanie aktywności w karcie kontaktu.

Jest możliwosć wyboru form najczęściej wykorzystywanych: telefon, mail, spotkanie, notatka, inne. W tym przypadku kategoria "inne" może być odpowiednia.

Sprawdzić się tutaj może również wykorzystanie komentarzy w aktywnościach.

Jeżeli chciałaby Pani bardziej spersonalizować kategorię aktywności, w ustawieniach istnieje taka możliwość.

W razie pytań pozostajemy do Pani dyspozycji. ;)

Komentarze

uj.398258
j.pokorzynska@jellycrm.com
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

Dziękujemy za zgłoszoną sugestię.

Odpowiedzią na potrzebę dotyczącą informacji zwrotnej do mendżera odnośnie wykonania lub też nie konkretnego zadania jest odpowiednie wykorzystanie aktywności w karcie kontaktu.

Jest możliwosć wyboru form najczęściej wykorzystywanych: telefon, mail, spotkanie, notatka, inne. W tym przypadku kategoria "inne" może być odpowiednia.

Sprawdzić się tutaj może również wykorzystanie komentarzy w aktywnościach.

Jeżeli chciałaby Pani bardziej spersonalizować kategorię aktywności, w ustawieniach istnieje taka możliwość.

W razie pytań pozostajemy do Pani dyspozycji. ;)

2016-03-23 13:54


Dodaj komentarz