Przydało by się coś w rodzaju komentarza dla menedżera. Np. dziś nie dzwonię gdyż ... Chodzi o to, iż często taki menedżer przegląda coś mobilnie i dziwi się, iż pracownik nie dzwoni. I pracownik musi pisać do niego maile dlaczego. Np. na pierwszej karcie CRM pole w którym jest napisana intencja na dany dziś-dziś dzwonię to i tamto bo Aśka, Kaska nie może itp ..
Pomysł sugestia
anonim
2016-03-23 08:43
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Dziękujemy za zgłoszoną sugestię.
Odpowiedzią na potrzebę dotyczącą informacji zwrotnej do mendżera odnośnie wykonania lub też nie konkretnego zadania jest odpowiednie wykorzystanie aktywności w karcie kontaktu.
Jest możliwosć wyboru form najczęściej wykorzystywanych: telefon, mail, spotkanie, notatka, inne. W tym przypadku kategoria "inne" może być odpowiednia.
Sprawdzić się tutaj może również wykorzystanie komentarzy w aktywnościach.
Jeżeli chciałaby Pani bardziej spersonalizować kategorię aktywności, w ustawieniach istnieje taka możliwość.
W razie pytań pozostajemy do Pani dyspozycji. ;)
Komentarze
j.pokorzynska@jellycrm.com
Dziękujemy za zgłoszoną sugestię.
Odpowiedzią na potrzebę dotyczącą informacji zwrotnej do mendżera odnośnie wykonania lub też nie konkretnego zadania jest odpowiednie wykorzystanie aktywności w karcie kontaktu.
Jest możliwosć wyboru form najczęściej wykorzystywanych: telefon, mail, spotkanie, notatka, inne. W tym przypadku kategoria "inne" może być odpowiednia.
Sprawdzić się tutaj może również wykorzystanie komentarzy w aktywnościach.
Jeżeli chciałaby Pani bardziej spersonalizować kategorię aktywności, w ustawieniach istnieje taka możliwość.
W razie pytań pozostajemy do Pani dyspozycji. ;)
2016-03-23 13:54