0 głosów

sposób ustalania dat kontaktu sugestia

moim zdaniem efektywniej i szybciej byłoby, gdyby w komentażu/ gdzieś obok był datownik. ustawiając tam datę kontaktu wyświetliłby się w rzeczach do zrobienia.
dodatkoowo z automatu powinni się wyświetlać klieci bez obsługi. I tu poniewasz różne są potrzeby, powinno być możliwe do wyboru interwał 7, 14,30 dni, może nawet więcej.

anonim 2016-04-14 12:49
Odpowiedź główna

Witam Pana,

Dziękuję za sugestię.
W celu jasnego zrozumienia Pańskiej propozycji pozwolę sobie zadać kilka pytań:
- jako datownik mogę rozumieć ikonkę, która przekierowuje do kalendarza?
- klient bez obsługi, czyli osoba lub firma, która w jakiś sposób została zapomniana?
- jak chciałby Pan rozróżnić klientów z ww pytania z tymi, którzy nie wymagają kontaktu bez istotnej potrzeby? Chodzi o to by CRM nie zasypywał nas wiadomościami, które przynajmniej w części są zbędne.

Pozdrawiam

Komentarze

uj.398258
j.pokorzynska@jellycrm.com
Odpowiedź główna   Witam Pana,

Dziękuję za sugestię.
W celu jasnego zrozumienia Pańskiej propozycji pozwolę sobie zadać kilka pytań:
- jako datownik mogę rozumieć ikonkę, która przekierowuje do kalendarza?
- klient bez obsługi, czyli osoba lub firma, która w jakiś sposób została zapomniana?
- jak chciałby Pan rozróżnić klientów z ww pytania z tymi, którzy nie wymagają kontaktu bez istotnej potrzeby? Chodzi o to by CRM nie zasypywał nas wiadomościami, które przynajmniej w części są zbędne.

Pozdrawiam

2016-04-15 11:47


Dodaj komentarz