Witam,
Fajnie byłoby gdyby system zgłaszał błąd w sytuacji gdy dodamy kontakt bądź firmę (dwa oddzielne sprawdzenia) o już dodanym kontakcie emial czy numerze telefonu. Chodzi o to że jak zbieramy leady to zależy mi na niedublowaniu klientów, by nie dzwonić do nich np z tą samą ofertą. taka sytuacja ma miejsce gdy zbieramy np. użytkowników allegro posiadających kilka kont sprzedawcy, wtedy system powinien dać informacje że już taki klient istnieje i wtedy mogę dodać do sytemu dodatkowy interes ale przypisany do jednego klienta, a tak zdarza się że mam dwa interesy o dwóch kontaktach gdzie tak naprawdę jest to ten sam kontakt tylko zdublowany.
Dublowane kontakty "email"+"telefon" sugestia
anonim
2014-01-13 14:23
Odpowiedź główna
Witamy,
Dziękuje bardzo za to zgłoszenie. Zastanowimy się w jaki sposób to rozwiązań na najbliższym spotkaniu rozwojowym.
Pozdrawiamy
Zespół JellyCRM
Komentarze
jellycrm
Dziękuje bardzo za to zgłoszenie. Zastanowimy się w jaki sposób to rozwiązań na najbliższym spotkaniu rozwojowym.
Pozdrawiamy
Zespół JellyCRM
2014-01-13 15:01
KL
2014-05-23 18:34