3 głosów

Dublowane kontakty "email"+"telefon" sugestia

Witam,

Fajnie byłoby gdyby system zgłaszał błąd w sytuacji gdy dodamy kontakt bądź firmę (dwa oddzielne sprawdzenia) o już dodanym kontakcie emial czy numerze telefonu. Chodzi o to że jak zbieramy leady to zależy mi na niedublowaniu klientów, by nie dzwonić do nich np z tą samą ofertą. taka sytuacja ma miejsce gdy zbieramy np. użytkowników allegro posiadających kilka kont sprzedawcy, wtedy system powinien dać informacje że już taki klient istnieje i wtedy mogę dodać do sytemu dodatkowy interes ale przypisany do jednego klienta, a tak zdarza się że mam dwa interesy o dwóch kontaktach gdzie tak naprawdę jest to ten sam kontakt tylko zdublowany.

anonim 2014-01-13 14:23
Odpowiedź główna

Witamy,

Dziękuje bardzo za to zgłoszenie. Zastanowimy się w jaki sposób to rozwiązań na najbliższym spotkaniu rozwojowym.

Pozdrawiamy
Zespół JellyCRM

Kto głosował: kniewojt   + 2 anonim

Komentarze

jellycrm
jellycrm
Odpowiedź główna   Witamy,

Dziękuje bardzo za to zgłoszenie. Zastanowimy się w jaki sposób to rozwiązań na najbliższym spotkaniu rozwojowym.

Pozdrawiamy
Zespół JellyCRM

Avatar sugester medium
KL
Ja dla tego korzystam z minicrm z tego względu iż system wasz powinien chociaż pytać czy dodać kogoś o tym samych danych kontaktowych

2014-05-23 18:34


Dodaj komentarz