Interfejs przejrzysty, wszystko intuaicyjne, BRAWO!
Brakuje tylko rozbudowanego modułu raportowania.
W końcu to ma być narzedzie do zarządzania.
Wprowadzenie klientów, interesów, ni daje nam wyników, tylko działania poparte właściwymi analizami.
Potrzebny jest np. lejek sprzedaży, mozliwość analizy wszystkich klientów w jednym miejscu, nie top 10 czy jednego konkretnego.
Fajnym rozwiązaniem jest mozliwość wczytywania danych firm z GUS. Znacznie przyspiesza proces wprowadzania klientów.
Raportowanie sugestia
anonim
2016-10-18 22:10
Odpowiedź główna
Dzień dobry,
Dziękuję za opinię.
Jak już wspomniałam, od dłuższego czasu bacznie przyglądamy się raportom nieustannie je rozwijając.
Krok po kroku wprowadzamy rozwiązania, które są wynikiem potrzeb naszym klientów. :)
Pozdrawiam
Kto głosował:
+ 1
anonim
Komentarze
j.pokorzynska@jellycrm.com
Dziękuję za opinię.
Jak już wspomniałam, od dłuższego czasu bacznie przyglądamy się raportom nieustannie je rozwijając.
Krok po kroku wprowadzamy rozwiązania, które są wynikiem potrzeb naszym klientów. :)
Pozdrawiam
2016-10-19 09:38