obecnie moja baza klientów składa się z ponad 40 kolumn (dzielę klientów na tych z którymi już współpracuję i na tych z którymi chcę współpracować w przyszłości). Zbieram informacje, które potrzebne są mi do ewentualnych negocjacji. Stąd moje pytanie:
czy mogę dodawać i nazywać dodatkowe info (tak jak np. obecnie Nazwa, NIP, Adres).? Jeżeli nie czy istnieje możliwość implementacji takiej opcji?
Firmy pytanie
Witam Serdecznie,
obecnie moja baza klientów składa się z ponad 40 kolumn (dzielę klientów na tych z którymi już współpracuję i na tych z którymi chcę współpracować w przyszłości). Zbieram informacje, które potrzebne są mi do ewentualnych negocjacji. Stąd moje pytanie:
czy mogę dodawać i nazywać dodatkowe info (tak jak np. obecnie Nazwa, NIP, Adres).? Jeżeli nie czy istnieje możliwość implementacji takiej opcji?