0 głosów

Poczta pytanie

Korzystam z darmowej wersji CRM.
Znika mi poczta z poprzednich dni. Jak ją można odtworzyć? Co zrobić aby poczta nie znikała.

anonim 2017-06-19 10:01
Odpowiedź główna

JellyCRM pobiera listę emaili poczty bezpośrednio z serwera pocztowego, żadne wiadomości nie są przetrzymywane w systemie.

Czy moglibyśmy prosić o szczegóły "znikania" wiadomości? Jak to się objawia?

Komentarze

jellycrm
jellycrm
Odpowiedź główna   JellyCRM pobiera listę emaili poczty bezpośrednio z serwera pocztowego, żadne wiadomości nie są przetrzymywane w systemie.

Czy moglibyśmy prosić o szczegóły "znikania" wiadomości? Jak to się objawia?

2017-06-19 12:45


Avatar sugester medium
Adam
zniknęła mi poczta z ubiegłego tygodnia, czy jest funkcja przywrócenia poczty historycznej sprzed tygodnia, dwóch?

2017-06-19 14:55


Dodaj komentarz